16
Oct

Σημείο συνάντησης των μπυρόφιλων η Ζυθογνωσία 2017

Η φετινή ζυθογνωσία αποδείχθηκε ο καλύτερος τόπος και τρόπος έκφρασης του πλουραλισμού της μικροζυθοποιίας στη χώρα μας. Περισσότερα ελληνικά μικροζυθοποιεία, νέες ετικέτες και πειραματικές δοκιμές ήταν μερικά μόνο από τα στοιχεία που έκαναν τη φετινή ζυθογνωσία ξεχωριστή.

Χορηγός επικοινωνίας της φετινής διοργάνωσης, που πραγματοποιήθηκε στις 14 και 15 Οκτωβρίου στο Ζάππειο,  ήταν το Beer & Brunch, το πρώτο περιοδικό στην Ελλάδα για την κουλτούρα της μπύρας, που συμμετείχε στη φετινή διοργάνωση και με το δικό του περίπτερο προσελκύοντας πλήθος κόσμου.

Η φετινή, τέταρτη, Ζυθογνωσία χαρακτηρίστηκε από του περισσότερους επισκέπτες η καλύτερη μέχρι στιγμής. Πέρα από τις νέες συμμετοχές και τις ενδιαφέρουσες προσθήκες η φετινή διοργάνωση ξεχώρισε για το πλήθος του κόσμου που συνέρρευσε. Άνθρωποι  νεαρής ηλικίας, ήλθαν στο Ζάππειο για να δοκιμάσουν και να γνωρίσουν περισσότερα πράγματα για το αγαπημένο τους ποτό.

Ο χώρος της έκθεσης φιλοξένησε πολλές από τις παλιές αλλά και τις πιο νέες ελληνικές μικροζυθοποιίες.

Μπαίνοντας στην έκθεση μία από τις πρώτες εταιρείες που συναντούμε ο επισκέπτης ήταν η κυκλαδίτικη Νήσος. Με την μόλις εμφιαλωμένη φετινή συνταγή της 7 μποφόρ αλλά και την ολοκαίνουργια Νήσος Θολή. Μία μπύρα απαστερίωτη και αφιλτράριστη που διατηρεί μεγάλο μέρος της μαγιάς και διαθέτει φυσικό ανθρακικό. Φυσικά θολή, με χρυσοχάλκινο χρώμα, ανεπαίσθητα πικρή, έντονα αρωματική, με στιβαρό σώμα και έντονη επίγευση.

Απέναντι η πολυβραβευμένη Ελληνική Μικροζυθοποιία Septem που προσέλκυσε πλήθος κόσμου με τους περισσότερους να επιθυμούν να δοκιμάσουν την Sunday’s Honey Golden Ale Septem, μία μπύρα με εντυπωσιακά αρώματα πορτοκαλιού, ροδάκινου και εξωτικών φρούτων.

Στο βάθος της αίθουσας το περίπτερο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας με την μπύρα με κόλιανδρο και μέλι του Αθήνεο, την ΒΙΟΣ  5 και την πατραϊκή Μάμος και η μικροζυθοποιία Σαντορίνης που κατάφερε να τραβήξει μεγάλο μέρος του κοινού της έκθεσης. Δύο ακόμη σημαντικές παρουσίες της έκθεσης η Siris του  Γιάννη Μαρμαρέλη και η Έλιξη με την ολοκαίνουργια Marea Blonde.



Νέες ετικέτες και πειραματικές δοκιμές

Ιδιαίτερο ήταν το ενδιαφέρον των ζυθόφιλων για τις νέες ετικέτες των εταιρειών Νήσος και Flaros, που έκαναν την παρθενική τους εμφάνιση στο πλαίσιο της έκθεσης. Επιπλέον, η κρητική ζυθοποιία Σόλο παρουσίασε 6 νέες πειραματικές μπύρες, που δεν έχουν κυκλοφορήσει ακόμη στην αγορά. Βάσει της αξιολόγησης των επισκεπτών, θα προχωρήσει στη συνέχεια στην εμφιάλωση των πιο επιτυχημένων.



Ολοκληρωμένη εμπειρία

Το τελευταίο μέρος της έκθεσης φιλοξένησε τη καντίνα/«food truck» Po’Boys  του Mama Roux που ετοίμαζε γαστρονομικές σπεσιαλιτέ του Αμερικανικού Νότου. Το μεταμοντέρνο μπαρμπέρικο Don Βarber & Groom,  πρόσφερε επί τόπου σε όσους το επιθυμούσαν το ειδικό «craft beer look», ενώ οι πιο τολμηροί μπόρεσαν να βρουν το επόμενο τατουάζ που θα χτυπήσουν με τη βοήθεια του Oktapus tattoo. Το τέλειο «beer look» συμπληρωνόταν με ενδυματολογικές επιλογές για πολύ ψαγμένους «old schoolers», από τη Motor & Soul. Οι νέες συμμετοχές αυτές κατάφεραν να προσφέρουν μία ολοκληρωμένη εμπειρία στους επισκέπτες.

Leave a Reply