Η Μαρία Αϊβάζογλου ξεκίνησε την επαγγελματική της καριέρα στη BASF μέσω ενός ευρωπαϊκού προγράμματος ανάπτυξης στελεχών, το οποίο εστίαζε στην εξειδίκευση στο μάρκετινγκ. Κατά τη διάρκεια αυτού του 2ετούς προγράμματος, είχε την ευκαιρία να εργαστεί σε πολλές χώρες. Όπως στη Γερμανία, όπου συνέβαλε στην ανάπτυξη της Ευρωπαϊκής στρατηγικής για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της BASF στην αλυσίδα αξίας. Καθώς και σε regional και subregional projects στην Τσεχία, την Ιταλία και την Ισπανία, εστιάζοντας στη δημιουργία στρατηγικών που προάγουν την καινοτομία και την ανάπτυξη.
Από το 2014, η Μαρία εντάχθηκε στην Ελληνική οργάνωση, αναλαμβάνοντας τη διαχείριση του χαρτοφυλακίου φυτοπροστατευτικών προϊόντων για εκτατικές καλλιέργειες και αργότερα για τα οπωροκηπευτικά. Επιπλέον, πέρα από την ενασχόλησή της με τα φυτοπροστατευτικά προϊόντα, έχει αποκτήσει εμπειρία σε βιολογικές λύσεις και σπόρους. Από το 2024, κατέχει τη θέση της Head of Marketing & Technical Department, ηγούμενη μιας ομάδας που συντονίζει στρατηγικές μάρκετινγκ για την επίτευξη των εταιρικών στόχων.
Είναι πτυχιούχος Γεωπόνος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος M.B.A, με εξειδίκευση στη Διοίκηση Αγροτικών Επιχειρήσεων από το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.